საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა (საკლასო დავალება)
ზეპირი და წერითი საშინაო დავალება
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
ზეპირი და წერითი საშინაო დავალება
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
|
|
ინფორმაცია პასუხობს თემას
|
1
|
თემის განხილვისას
თანმიმდევრულია
|
1
|
იყენებს განსხვავებულ
წყაროებს
|
1
|
ადარებს მოვლენებს,
ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
აკეთებს დასკვნებს
|
1
|
პასუხობს კლასის შეკითხვებს
|
1
|
საუბრობს გამართულაი
ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
|
1
|
ფლობს აუდიტორიას
(იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
1
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა
ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა
|
|
განსაზღვრავს კვლევის მიზანს
|
2
|
ატარებს/გეგმავს ექსპერიმენტს
|
1
|
გამოთქვამს შედეგის ვარაუდს
|
1
|
აღწერს კვლევის მიმდინარეობას, ეტაპებს
|
1
|
აღრიცხავს და აანალიზებს მონაცემებს
|
2
|
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგზე, აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს
|
1
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
|
|
მკაფიოდ
და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
2
|
მსჯელობს
არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს
დასკვნებს
|
2
|
იყენებს
არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია
ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
|
|
ჯგუფის
ყველა წევრი ჩართულია
|
1
|
ჯგუფის
წევრები უსმენე ერთმანეთს
|
2
|
ჯგუფის
წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)
|
2
|
ჯგუფი
პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
ჯგუფი
პასუხობს შეკითხვებს
|
2
|
ჯგუფი
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
0 коммент.:
Отправить комментарий